Skip to main content

Geeve Interim Logistics

In 1987 begonnen als transportplanner en sindsdien “besmet” met het logistieke virus.

Sinds 1987 heb ik rollen als productieplanner, voorraadbeheerder, manager warehouse, logistiek manager, manager fysieke distributie en supply chain manager bekleed.

Naast een opleiding APICS CSCP heb ik in mijn loopbaan 2 WMS systemen geïmplementeerd en 1 TMS. Daarnaast bij Dura Line LLC het selectieproces, business case en het investeringsvoorstel  voorbereid

In 2009 ben ik finalist Logistiek Manager Van Het Jaar geworden met mijn project van een geautomatiseerd nieuwbouw magazijn bij Huisman Equipment in Schiedam

Sinds 1 April 2023 werkzaam als ZZP’er als interim manager logistiek, supply chain

De diensten die ik aanbied:

Interim Management

  • vervanging bij tijdelijke afwezigheid (bijvoorbeeld in geval van ziekte of zwangerschap)
  • (onvoorzien) vertrek van een zittende manager
  • specifieke opdracht of speciaal project waarvoor intern geen kennis en/of resources beschikbaar zijn
  • projectmanagement
  • veranderingstrajecten

Consultancy en Bedrijfsadvies

  • management ondersteuning bieden (implementaties van een WMS of TMS)
  • problemen, vraagstukken en struikelblokken in uw organisatie oplossen (implementatie S&OP, Voorraadbeheer opnieuw opzetten)
  • verzorgen van crisismanagement (door risico’s weg te nemen, opstellen reddingsplan, en/of reorganisatieplan en review van strategie)
  • Innovaties doorvoeren ( “Kill Excel” )
  • Optimalisatie van warehouse indeling

Gert Geeve
Han de Lignieplein 45
3249 BM Herkingen NL

+31610214341
Gert.geeve@upcmail.nl